Dodací lhůty

Objednávky se snažíme expedovat co nejdříve. V případě, že je zboží skladem, bude objednávka expedována nejdéle do 48 hodin od objednání (s výjimkou víkendu). V případě, že objednané zboží nebude na skladě nebo je nebude možné expedovat do 7 dnů, oznámí prodávající předpokládaný termín dodání nebo nabídne jiný srovnatelný výrobek. V tom případě si však vyžádá odsouhlasení kupujícího.

 


 

Zákazník si může zvolit typ dopravy a platbu, která mu nejvíce vyhovuje. Je možné vybrat dopravu na výdejní místo (Zásilkovna, Uloženka, Česká pošta – Balíkovna, Česká pošta – balík na poštu), doručení na adresu (GLS, InTime, Česká pošta – balík do ruky) nebo osobní odběr na naší prodejně v Hradci Králové. Nadrozměrné balíky doručujeme službou TopTrans za cenu 450,- Kč (v tomto případě je zákazník vždy kontaktován pro odsouhlasení ceny dopravy).

Některé balíčky není možné doručovat přes výdejní místa kvůli větším rozměrům, v takovém případě není doprava na výdejní místo nabídnuta, případně je zákazník kontaktován telefonicky nebo emailem. Přehled všech dopravců, cen za dopravu a možnosti platby jsou znázorněny v přehledné tabulce níže.

 


Platby

Dobírka – zboží zaplatíte při doručení dopravcem, hotově nebo kartou (umožňuje-li to dopravce)

Platba předem převodem – zboží zaplatíte na náš bankovní účet č. 5653387399/0800 (Česká spořitelna, a.s.), variabilním symbolem je číslo objednávky

Platba předem kartou – zboží zaplatíte předem kartou

Hotově nebo kartou při osobním převzetí zboží

Platba kartou nebo převodem je vždy pouze za cenu dopravy, při platbě na dobírku je účtováno doběrečné 30,- Kč.

 


Při volbě dopravy na výdejní místo je doprava ZDARMA již u objednávek nad 1000,- Kč. U ostatních dopravců je doprava ZDARMA u objednávek nad 1500,- Kč.


Přehled dopravců a ceny - ČR

VÝDEJNÍ MÍSTA

Objednávky do 1000,- Kč

Objednávky nad 1000,- Kč

Dobírka

Zásilkovna

49,- Kč

ZDARMA

+ 30,- Kč

Uloženka

49,- Kč

ZDARMA

+ 30,- Kč

Česká pošta - Balíkovna

49,- Kč

ZDARMA

+ 30,- Kč

 

 

Objednávky do 1500,- Kč

Objednávky nad 1500,- Kč

Dobírka

Česká pošta – balík na poštu

79,- Kč

ZDARMA

+ 30,- Kč

 

DORUČENÍ NA ADRESU

Objednávky do 1500,- Kč

Objednávky nad 1500,- Kč

Dobírka

GLS

79,- Kč

ZDARMA

+ 30,- Kč

InTime

79,- Kč

ZDARMA

+ 30,- Kč

Česká pošta – balík do ruky

89,- Kč

ZDARMA

+ 30,- Kč

 

Nadrozměrné balíky – TopTrans              450,- Kč

 


Dopravce zákazníka vždy kontaktuje ohledně doručení, a to emailem nebo SMS zprávou.

V případě, že je balíček při doručení znatelně poškozený, je potřeba s dopravcem sepsat protokol o poškození balíčku, aby mohla být případně uznána reklamace.


Zaslání zboží přes ZÁSILKOVNU

  • Zvolíte-li si doručení přes Zásilkovnu, vyberete si pobočku, na kterou chcete zboží doručit.
  • V případě doručení balíku přes Zásilkovnu budete kontaktování emailem nebo SMS zprávou, kam vám bude doručeno info o možnosti vyzvednutí a kód pro převzetí zásilky, který musíte říct při převzetí zásilky v Zásilkovně.
  • Zásilkovna je určená pouze pro balíky do velikosti max. 100 cm a do 10 kg.

 


Zaslání zboží přes ULOŽENKU

  • Zvolíte-li si doručení přes Uloženku, vyberete si pobočku, na kterou chcete zboží doručit.
  • Jakmile předáme balík Uložence, zašle vám číselný kód a odkaz pro sledování zásilky.
  • Zásilku si můžete na pobočce Uloženky vyzvednout ihned, jakmile vám Uloženka zašle email nebo SMS s informací, že je vaše zásilka připravena k vyzvednutí. Součástí zprávy je i heslo, po jehož sdělení obsluze vám bude zásilka vydána. Součástí zprávy je odkaz na kartu výdejní pobočky (podrobné informace o výdejním místě, adresa, mapa, otevírací doba, platební údaje).
  • O aktuálním pohybu zásilky se můžete také informovat na odkaze https://www.ulozenka.cz/pro-prijemce-zasilek/sledovani-zasilek zadáním tzv. ID čísla.
  • Jako základní údaj na výdejním místě Uloženka uvádíte heslo, které obdržíte zprávou (emailem nebo SMS) zároveň s informací, že je vaše zásilka připravena k vyzvednutí.
  • Přebírající osoba nemusí být shodná s adresátem zásilky. Zásilka bude vydána osobě, která bude znát heslo.
  • Na pobočkách Uloženky lze platit kartou.
  • Dodací doba na pobočku Uloženky je 2 – 5 pracovních dní.
  • Uloženka je určená pouze pro balíky do velikosti max. 100 cm a do 10 kg.

 


Doručení balíku Českou poštou – Balík do ruky

  • Zásilku vám standardně doručíme v rozmezí 8 – 18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit). V případě nezastižení vám zanecháme oznámení a balík bude uložen na poště.
  • Hmotnost balíku je omezena do 30 kg.
  • Zásilku vám doručíme následující pracovní den po jejím převzetí od odesílatele.
  • Cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce https://www.postaonline.cz/trackandtrace po zadání čísla zásilky.
  • Česká pošta vám předem zašle SMS nebo email ohledně doručení zásilky.

 


Doručení balíku Českou poštou – Balík na poštu

  • Můžete si balík nechat doručit na Českou poštu, pobočku si sami zvolíte.
  • Možnost vyzvednutí balíku obvykle následující pracovní den od podání zásilky.
  • Česká pošta vám předem zašle SMS nebo email ohledně doručení zásilky.
  • Hmotnost balíku je omezena do 30 kg.

 


Doručení balíku Českou poštou – Balíkovna

  • Balík si můžete vyzvednout na specializovaných výdejních místech Balíkovna, která jsou na České poště nebo na Balíkovnách mimo poštu. Pobočku si můžete sami zvolit.
  • Pro vydání balíku stačí sdělit pouze kód pro vyzvednutí (přijde vám v SMS zprávě nebo emailu) a vaše jméno.
  • Hmotnost balíku může být až do 20 kg a max. velikost zásilky 120 cm.

 


Doručení balíku přepravní službou GLS

  • Standardní doručení balíku – v ideálním případě je vám balík dodán osobně. Vy pak svým podpisem potvrdíte, že doručení balíku proběhlo úspěšně a že jste balík převzali. Balík za vás může převzít i jiný člen domácnosti.
  • Jestliže nikdo není doma – GLS se zeptá vašich sousedů, jestli pro vás balík mohou převzít. Jestliže žádný ze sousedů váš balík převzít nemůže, GLS ho vrátí zpět do regionálního depa a v dalších pracovních dnech provede druhý a poté třetí pokus o doručení.
  • Oznámení o zásilce – jestliže balík nelze doručit na uvedenou doručovací adresu, doručující řidič vám zanechá oznámení o zásilce.
  • Druhý a třetí pokus o doručení – jestliže se první pokus o doručení nezdařilo, podnikne GLS další pokus o doručení. Pro další pokus doručení můžete vybírat z několika variant doručení (původní adresa, jiná adresa či jiný příjemce, doručení balíku do GLS ParcelShopu, odmítnutí převzetí, vyzvednutí v GLS depu). Pokud si žádnou možnost nevyberete, GLS automaticky provede druhý pokus o doručení na původní adresu. V případě, že je též neúspěšný, následuje třetí pokus.
  • Doručovací služby a přepravní časy – GLS jako poskytovatel doručovacích služeb dodává balíky v pracovních dnech od pondělí do pátku – v ČR obvykle do 24 hodin. Tuto standardní doručovací dobu však nelze zaručit či garantovat. Balíky se přepravují po silnici a dopravní zácpy mohou vést ke zpoždění.
  • Platba kartou – v případě balíku na dobírku je jeho předání podmíněno úhradou doběrečného ze strany příjemce přímo kurýrovi GLS. Úhrada je možná v hotovosti i bezhotovostně platební kartou.
  • Cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce https://gls-group.eu/CZ/cs/sledovani-zasilek po zadání čísla zásilky.

 

Informování příjemce

  • GLS informuje příjemce o doručení prostřednictvím emailové nebo textové zprávy.
  • Objednané zboží obdržíte rychleji a pohodlněji, protože můžete ovlivnit místo a čas doručení, je-li třeba. Předejdete tak doručování balíku v době, kdy není přítomen nikdo, kdo by ho převzal.
  • První informaci obdržíte již před odesláním zásilky.
  • Předem jste informování o předpokládaném časovém okně pro doručení.
  • Získáte přímý přístup k možnostem doručení prostřednictvím odkazu uvedeného v emailové nebo textové zprávě.

 

Převzetí a reklamace

  • Jestliže nejste spokojeni s nějakým aspektem služeb GLS, dejte nám vědět. Míra poškození a ztrát je u GLS trvale na velmi nízké úrovni, protože GLS si značně cení spolehlivosti. Reklamaci můžete uplatnit online pomocí kontaktního formuláře GLS nebo můžete zavolat na informační linku GLS. Pro rychlé řešení reklamace je dobré znát číslo balíku.
  • Jestliže je balík zvenčí poškozen, můžete odmítnout balík převzít.
  • V případě zjevného poškození balíku můžete při doručení zkontrolovat jeho obsah. Doručující řidič zaznamená tuto kontrolu do protokolu, který vyhotoví společně s vámi.
  • Jestliže převezmete zvenčí neporušený balík a po jeho otevření zjistíte, že je obsah poškozen, reklamaci uplatněte přímo u odesílatele. GLS nemůže a nesmí kontrolovat obsah zasílaných balíků – poštovní tajemství.

 


Zaslání zboží do zahraničí (kromě Slovenska)

Zboží objednané ze zahraničí je potřeba uhradit předem bankovním převodem. Cenu poštovného vám sdělíme na požádání.

 


Osobní odběr

Při objednávce si můžete zvolit jako dopravu osobní odběr. Osobní odběr je možný pouze na adrese prodejny:

Zuriel s.r.o.

Obchodní dům DON – 2. patro

Gočárova třída 1517/26

50002 Hradec Králové

 

Zboží lze vyzvednout po zaslání informačního emailu ohledně možnosti vyzvednutí, a to každý pracovní den od desíti do osmnácti hodin. Prosím nevyzvedávejte si zboží dříve, než vám přijde informace o připravené objednávce. V případě potřeby nás můžete kontaktovat na telefonním čísle 602 191 636 nebo na email info@zuriel.cz.

 

Načítám