Prodloužená doba expedice před vánoci
Z důvodu předvánočních objednávek se doba expedice může prodloužit o 2 - 3 pracovní dny. Děkujeme za pochopení.

Dodací podmínky - Slovensko

Dodací lhůty

V případě, že je zboží skladem, bude objednávka expedována nejdéle do 48 hodin od objednání (s výjimkou víkendu). V případě, že objednané zboží nebude na skladě nebo je nebude možné expedovat do 7 dnů, oznámí prodávající předpokládaný termín dodání nebo nabídne jiný srovnatelný výrobek. V tom případě si však vyžádá odsouhlasení kupujícího.

 

Zaslání zboží na adresu přepravní službou GLS - Slovensko

Balík – dobírka

6,- Euro

Balík – platba na účet

5,- Euro

DOPRAVNÉ ZDARMA při nákupu nad 100,- Euro při platbě na účet, při platbě na dobírku poplatek 1,- Euro.

Pozn.: Objednávky do 10 EUR musí být hrazené dopředu na bankovní účet

 

Možnosti platby

  • Dobírka – zboží zaplatíte při doručení přepravní službou GLS.
  • Platba předem – zboží zaplatíte na náš bankovní účet číslo: CZ6420100000002700183281 (Fio banka a.s.) vedený v SR u Fio banka a.s., SWIFT: FIOBCZPPXXX, variabilním symbolem je číslo objednávky.
  • Hotově – při osobním převzetí zboží.

 

Doručení balíku

  • Standardní doručení balíku – V ideálním případě je vám balík dodán osobně. Vy pak svým podpisem potvrdíte, že doručení balíku proběhlo úspěšně a že jste balík převzali. Balík za vás může převzít i jiný člen domácnosti.
  • Jestliže nikdo není doma – GLS se zeptá vašich sousedů, jestli pro vás balík mohou převzít. Jestliže žádný ze sousedů váš balík převzít nemůže, GLS ho vrátí zpět do regionálního depa a v dalších pracovních dnech provede druhý a poté třetí pokus o doručení.
  • Oznámení o zásilce – Jestliže balík nelze doručit na uvedenou doručovací adresu, doručující řidič vám zanechá oznámení o zásilce. To obsahuje důležité informace, jako je jméno souseda nebo telefonní číslo GLS.
  • Druhý a třetí pokus o doručení – Jestliže se první doručení nezdařilo, podnikne GLS další pokus o doručení. Pro další pokus doručení můžete vybírat z několika variant doručení (původní adresa, jiná adresa či jiný příjemce, doručení balíku do GLS ParcelShopu, odmítnutí převzetí, vyzvednutí v GLS depu). Pokud si žádnou možnost nevyberete, GLS automaticky provede druhý pokus o doručení na původní adresu. V případě, že je též neúspěšný, následuje třetí pokus.
  • Doručovací služby a přepravní časy - GLS jako poskytovatel doručovacích služeb dodává balíky v pracovních dnech od pondělí do pátku – v ČR obvykle do 24 hodin. Tuto standardní doručovací dobu však nelze zaručit či garantovat. Balíky se přepravují po silnici a dopravní zácpy mohou vést ke zpoždění.
  • Platba kartou – V případě balíku na dobírku je jeho předání podmíněno úhradou doběrečného ze strany příjemce přímo kurýrovi GLS. Úhrada je možná v hotovosti i bezhotovostně platební kartou.
  • Cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce https://gls-group.eu/CZ/cs/sledovani-zasilek po zadání čísla zásilky.

 

Informování příjemce

  • GLS informuje příjemce o doručení prostřednictvím e-mailové nebo textové zprávy a dává mu možnost vybrat si z širokého spektra možností doručení. Tyto možnosti jsou k dispozici poté, když selže první pokus o doručení.
  • Objednané zboží obdržíte rychleji a pohodlněji, protože můžete ovlivnit místo a čas doručení, je-li třeba. Předejdete tak doručování balíku v době, kdy není přítomen nikdo, kdo by ho převzal.
  • První informaci obdržíte již před odesláním zásilky.
  • Předem jste informování o předpokládaném časovém okně pro doručení.
  • Získáte přímý přístup k možnostem doručení prostřednictvím odkazu uvedeného v e-mailové nebo textové zprávě.

 

Převzetí a reklamace

  • Jestliže nejste spokojeni s nějakým aspektem služeb GLS, dejte nám vědět. Míra poškození a ztrát je u GLS trvale na velmi nízké úrovni, protože GLS si značně cení spolehlivosti. Reklamaci můžete uplatnit online pomocí kontaktního formuláře GLS nebo můžete zavolat na informační linku GLS. Pro rychlé řešení reklamace je dobré znát číslo balíku.
  • Jestliže je balík zvenčí poškozen, můžete odmítnout balík převzít.
  • V případě zjevného poškození balíku můžete při doručení zkontrolovat jeho obsah. Doručující řidič zaznamená tuto kontrolu do protokolu, který vyhotoví společně s vámi.
  • Jestliže převezmete zvenčí neporušený balík a po jeho otevření zjistíte, že je obsah poškozen, reklamaci uplatněte přímo u odesílatele. GLS nemůže a nesmí kontrolovat obsah zasílaných balíků – poštovní tajemství.

 

Dodací lhůty na Slovensko

Zboží je doručováno do 2-3 pracovních dnů.

Kategorie

Sleva 5% pro registrované
zákazníky

Novinky

13.12.2017 - O víkendu 16. - 17. prosince máme OTEVŘENO

O víkendu 16. a 17. prosince máme od 9 do 14 hodin OTEVŘENO! Těšíme se na vás :-)

08.10.2014 - ZA COOL TICKET PUZZLE

Přijďte si k nám pro puzzle! Stačí si stáhnout kupón přes Cool-Ticket.cz a předložit ho v naší prodejně Zuriel v Hradci Králové (obchodní dům DON). Nabídka platí do 15.11.2015.

Anketa

Přihlášení uživatele

Nová registraceZapomenuté heslo
Nákupní košík

Počet položek 0

Celkem 0 Kč

Nyní doručujeme i na Slovensko | Poštovné od 6 € | Přepnout měnu e-shopu: CZK EUR

Navštivte naše další internetové obchody: